12
augustus
2004
|
02:00
Europe/Brussels

“40 miljoen smartjes” Samenwerking tussen smart en Kinder Surprise®

Vanaf half augustus 2004 kan men kleine modelauto’s van smart vinden in de Kinder Surprise® eitjes van Ferrero.


In heel Europa zullen 40 miljoen van de Kinder Surprise® eitjes een model van smart bevatten.

Zo zal men de komende twee jaren modellen als de smart forfour, de smart fortwo coupé, de smart roadster-coupé en de smart crossblade in de eitjes kunnen vinden.
Als gevolg van deze samenwerking en andere geplande activiteiten, pronken de modellen van smart nu ook op de website www.magic-kinder.com.

“Dit is het begin van een samenwerking op lange termijn met Ferrero, omdat het past bij onze doelstelling om ongewone en vernieuwende marketing kanalen te gebruiken voor smart”, aldus Philipp Schiemer, Vice President Marketing amp; Sales bij smart.
Hij voegt daaraan toe: “Ferrero is een ideale partner voor ons omdat de producten van dit merk een uitzonderlijk positief imago hebben en veel uitstralen, net zoals de wagens die we maken bij smart.”