20
januari
2003
|
01:00
Europe/Brussels

Het productengamma van smart breidt binnenkort nog uit, maar behoudt duidelijke familietrekken

smart past systematisch de sleutelwaarden van het merk toe voor het geheel van haar activiteiten. Levensvreugde, functionaliteit en innovatie kenmerken zowel de smart roadster en de roadster-coupé als de smart city-coupé, de smart cabrio en de smart crossblade.

Deze algemene overdracht van de waarden van het merk smart berust op vijf essentiële pijlers : de TRIDION-veiligheidskooi, het concept gebaseerd op twee types van materialen, het modulaire concept van de voertuigen, hun innoverend concept en levensvreugde.

De TRIDION-veiligheidscel, die symbool staat voor een origineel veiligheidsconcept, is het visueel kenmerk voor de identiteit van de smart producten.

Het tweede kenmerk, dat samenhangt met het eerste, is het concept dat werkt met twee materialen en twee kleuren : aan de buitenkant is dit zichtbaar door de combinatie van een grijze of zwarte stalen Tridion-veiligheidscel en de gekleurde plastieken bodypanels van hoogwaardige kwaliteit.

Derde gemeenschappelijk punt : de modulaire samenstelling van de voertuigen die niet alleen voordelen heeft tijdens de productie, maar eveneens voor de klant bij onderhoud of herstellingen.

Het vierde kenmerk van smart is het innoverend design