24
februari
2016
|
01:00
Europe/Brussels

Virtuele testritten

Brussel. De nieuwe smart fortwo cabriolet wordt vanaf 10 maart 2016 in de showrooms verwacht en smart ondersteunt de marktlancering met een allesomvattende campagne die via alle mogelijke communicatiekanalen wordt gevoerd. Het centrale thema is 'Open voor alles!'. Er worden heel wat virtuele en digitale activiteiten georganiseerd voor het meest iconische model van de nieuwe smart-generatie. Een van de hoogtepunten is de 'Virtuele Proefrit'. Van woensdag 24 tot en met zaterdag 27 februari aanstaande krijgen potentiële klanten de gelegenheid om de verdiensten van de open tweezitter te komen ontdekken tijdens een virtuele ontdekkingsreis in het Shopping Center van Woluwe (Rue Saint Lambert 200 – 1200 Brussel). Naast de Virtuele Proefrit zal de hele campagne in de digitale wereld worden aangevuld met de campagne 'De meest open proefrit', die ook op sociale netwerken de nodige belangstelling moet opwekken. Als afsluiter voor de campagne is een klassieke mediacampagne voorzien, met een tv-spot en drie gedrukte advertenties.

Het volledige persbericht kan u in bijlage terugvinden.