29
april
2011
|
02:00
Europe/Brussels

Zin om op avontuur te vertrekken met de nieuwe SLK?

Brussel, april 2001. Voor de marktlancering van de schitterende nieuwe SLK cabriolet innoveert Mercedes-Benz met een interactieve website, toegankelijk via www.mercedes-benz.be. Deze site neemt u mee voor een roadtrip in het gezelschap van de adembenemende actrice en mannequin Ksenia Lauren.

Een ‘speed date’ in de Amerikaanse woestijn die u niet wilt missen! Van bij het begin van uw avontuur kunt u de ontdekkingstocht met de wagen personaliseren met informatie over uzelf van uw Facebook-profiel of met een foto van uzelf. Het staat u uiteraard ook vrij om de standaardversie te bekijken als u dat wenst. Maar wat u ook kiest, doorheen deze roadmovie (dak open of dicht, muziekgenre enz.) beleeft u het avontuur door de ogen van de camera om u nog meer onder te dompelen in de sfeer van de reis.

Met pictogrammen kunt u de film op elk moment pauzeren om meer te weten te komen over de auto, zijn design, zijn motor, zijn ‘Magic Sky Control’-dak of de telematicasystemen. Aan het einde van dit avontuur kunt u alles nog eens bekijken in de vorm van een gepersonaliseerde trailer.

De site is een waar pareltje van toptechnologie… net als de nieuwe SLK.