Brussel,
18
september
2017
|
15:09
Europe/Brussels

Mercedes-Benz BeLux lanceert aanwervingscampagne

Mercedes-Benz zoekt … 250 nieuwe medewerkers

Samenvatting

Mercedes-Benz BeLux boekte in 2016 qua inschrijvingen personenwagens zijn zesde recordjaar op rij en in 2017 staat de teller na negen maanden alweer op +16% YTD. Het ziet er dus naar uit dat er nog niet meteen een einde komt aan het groeiproces – evenmin bij smart, Vans en Trucks. Daarom wil Mercedes-Benz BeLux het ijzer smeden als het heet is en dit met een nationaal aanwervingsproject voor nieuwe medewerkers, voornamelijk voor vacatures in het erkende Mercedes-Benz Dealernetwerk, maar ook bij de invoerder.

Door de opeenvolgende successen van Mercedes-Benz is het merk met de ster dringend op zoek naar nieuwe medewerkers en dit zowel voor Mercedes-Benz personenwagens en smart als voor Mercedes-Benz Vans en Mercedes-Benz Trucks. De vacatures zijn zeer divers en gaan over sales en after sales en van gekende tot nieuwe jobprofielen zoals bijvoorbeeld ‘Product Experts Mercedes-Benz Cars’. De digitalisering mag dan razendsnel zijn intrede doen, wij zijn er van overtuigd dat de ‘human touch’ het verschil in klantentevredenheid zal blijven maken – nu en morgen.

Dit aanwervingsproject is een direct gevolg van het toenemende en aanhoudende succes van Mercedes-Benz in België en Luxembourg dat perfect aanlsuit bij de wereldwijde groeistrategie van Mercedes-Benz. Daarnaast streeft deze aanpak naar de verhoging van de aantrekkelijkheid van de beroepen en de zeer gespecialiseerde vakgebieden in de automobielsector. Tot slot anticiperen we op de verwachte toename van vacatures in de komende jaren – mogelijk tot 250.

Op maandag 25 september aanstaande gaat die aanwerveringsproject officieel van start. De campagne wordt gefaciliteerd door Randstad en ondersteund via tal van mediakanalen en job corners op Mercedes-Benz events.

Geïnteresseerden kunnen vanaf 25.09.2017 terecht op:

http://www.mercedesjobs.be

http://www.mercedesjobs.be/fr