23
mei
2014
|
02:00
Europe/Brussels

smart BRABUS fan edition

Brussel.  Een speciaal BRABUS-model waar smart-fans op zitten te wachten – dat is het doel van een ongebruikelijke social media campagne die smart op 15 mei op Facebook lanceert.  

smart BRABUS is altijd de juiste keuze geweest voor smart-fans die op pad in de stad het stuur nog meer in eigen handen willen nemen: sinds 2002 heeft deze partner van smart meer dan 50.000 geïndividualiseerde wagens doen uitrijden. Maar de smart BRABUS fan edition verlegt grenzen: alle smart-fans mogen online stemmen over de configuratie van het speciale model dat in de herfst op de markt zal komen.

In vijf rondes krijgt elke geïnteresseerde de kans om te bepalen hoe het speciale model eruit moet zien. Stemmen kan op Facebook, het social media kanaal dat smart het meest relevant vindt, en op een speciaal ontwikkelde microsite (www.smart-fan-edition.com). Deelnemers kunnen stemmen over de kleur van de koetswerkpanelen, de kleur van de tridion-veiligheidskooi, de kleur van de zetels en hun zittingen en het soort lichtmetalen velgen.

Na de campagne die loopt in Duitsland, Frankrijk, België, Italië, Spanje, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk, Portugal en de VS zullen de fans hun ideale wagen hebben ontworpen. En dat is niet alles: alle deelnemers maken bij loting kans op een exclusieve trip naar het smart fan event “smart times 2014” in het Portugese Cascais.