Brussel,
06
september
2019
|
15:30
Europe/Brussels

Exclusieve onderwerpen voor journalisten op de IAA-show: Mercedes-Benz breidt zijn wereldwijde communicatie-aanbod uit

Samenvatting

Mercedes-Benz breidt zijn digitale communicatie-aanbod voor journalisten uit. Op @MB_Press op Twitter communiceert het bedrijf exclusieve inhoud en spannende achtergrondinformatie. Het kanaal biedt ook informatie die niet te vinden is in persberichten.

Mercedes-Benz gebruikt het nieuwe kanaal ook voor geavanceerde en live communicatie over de International Motor Show 2019 (IAA). Het doel is om volgers content-teasers te bieden over de belangrijkste onderwerpen van de show. De Tweets met betrekking tot de IAA zullen bijvoorbeeld betrekking hebben op duurzame oplossingen voor de toekomst van mobiliteit en een vooruitzicht bieden op tal van wereldpremières en de verschillende evenementformaten. @MB_Press dient ook als een uitbreiding van alle inhoud in Mercedes me media. Dit live-platform is de digitale begeleiding van alle persevenementen door Mercedes-Benz Cars & Vans sinds de lancering voor de IAA-show 2017: wereldpremières, shows, persritten, TecDays en andere evenementen worden uitgezonden als een livestream. Daarnaast biedt Mercedes me media verder tekst-, foto- en videomateriaal. In 2018 breidde het communicatieteam van Mercedes-Benz Cars & Vans de aanwezigheid op het internet uit met een smartphone-app: de Mercedes me media-app houdt gasten die evenementen bijwonen constant op de hoogte van het programma en wat er gebeurt - zoals tijdens de IAA-show van 2019.

Twitter: @MB_Press

Volg de livestream van de persconferentie hier:

https://media.mercedes-benz.com/iaa2019