Brussels,
26
januari
2023
|
14:00
Europe/Brussels

Unexpected Moments: MAYBACH Icons of Luxury lanceert unieke, exclusieve mode

Samenvatting

·      MAYBACH Icons of Luxury presenteert exclusieve looks in progressieve designs

·      ‘Unexpected Moments’ is het thema van de collectie met verrassende details

·      Hoogwaardige jassen, bodywarmers, hoodies en sweatshirts in MAYBACH-style

De designfilosofie van Mercedes-Maybach staat voor ‘Sophisticated Luxury’. Hierop gebaseerd richt de nieuwe collectie van MAYBACH Icons of Luxury zich met zijn progressieve designs op fashionista's, Maybach-fans en liefhebbers van luxe labels, maar ook op een jongere, modebewuste doelgroep. Hoogwaardige materialen en trendsettende styles staan garant voor een uitstekende draagervaring en een bijzondere en individuele look.

De collectie grijpt terug op het klassieke MAYBACH Icons of Luxury-kleurenschema – een krachtige oranje tint vormt het centrale element in de vorm van een signaalkleur te midden van verschillende subtiele nuances. Markante inzetstukken en voeringstoffen in contrasterende, glanzende materialen of met unieke Maybach-patterns zorgen voor de ‘Unexpected Moments’ waaraan de collectie zijn naam ontleent. Branding en merkdetails in de vorm van grote, geborduurde ton-sur-tonlogo's en zilver- en goudkleurige Maybach-elementen zijn harmonieus geïntegreerd in het kerndesign van de looks, terwijl hoogwaardige metalen elementen een extra accent toevoegen.

De unisex-, heren- en damesmodellen omvatten een brede selectie jassen voor koude dagen en tussenseizoenen. De collectie ‘Unexpected Moments’ bevat daarnaast een verscheidenheid aan bodywarmers, sweatshirts en hoodies. Een aantal van de artikelen is verkrijgbaar in verschillende kleurstellingen.

De collectie is verkrijgbaar in de MAYBACH-boutiques, exclusieve MAYBACH-partnerwinkels en de online shop www.maybach-luxury.com

Contact info:

Bastien Van den Moortel, +32 (0)479 51 52 16,  Bastien.van_den_moortel@mercedes-benz.com

Press info BeLux:

https://media.mercedes-benz.be

Brochures & prijslijsten:

https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/passengercars/buy/pricelist-brochures.html

Mercedes-Benz Group Media (Global)

https://group-media.mercedes-benz.com

Mercedes MeMedia

https://media.mercedes-benz.com/

Mercedes-Benz AG in één oogopslag

Mercedes-Benz AG is verantwoordelijk voor de wereldwijde activiteiten van Mercedes-Benz Cars en Mercedes-Benz Vans met meer circa 172.000 medewerkers wereldwijd. Ola Källenius is voorzitter van de raad van bestuur van Mercedes-Benz AG. De onderneming richt zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van personenwagens en bestelwagens, alsmede voertuiggerelateerde services. Bovendien streeft de onderneming naar een leidende rol in elektromobiliteit en voertuigsoftware. Het productportfolio omvat het merk Mercedes-Benz met de submerken Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ, G-Klasse, alsmede het merk smart. Het merk Mercedes me biedt toegang tot de digitale services van Mercedes-Benz. Mercedes-Benz AG is een van de grootste fabrikanten van premium personenwagens. In 2021 werden circa 1,9 miljoen personenwagens en bijna 386.200 bestelwagens verkocht. In deze twee divisies breidt Mercedes-Benz AG zijn wereldwijde productienetwerk met zo’n 35 fabrieken op vier continenten continu verder uit en richt zich daarbij op de eisen die aan elektromobiliteit worden gesteld. Tegelijkertijd bouwt de onderneming zijn wereldwijde netwerk voor accuproductie op drie continenten verder uit. Duurzaamheid is de leidraad van de Mercedes-Benz strategie en betekent voor de onderneming het creëren van duurzame waarde voor alle belanghebbenden: klanten, medewerkers, investeerders, zakelijke partners en de samenleving als geheel. De basis hiervoor is de duurzaamheidsstrategie van Mercedes-Benz Group. In deze strategie neemt de onderneming de verantwoordelijkheid op zich voor de economische, ecologische en sociale gevolgen van zijn bedrijfsactiviteiten en heeft het oog voor de gehele waardeketen.