05
maart
2024
|
21:13
Europe/Brussels

Garage Bogemans uitgeroepen tot beste Van ProCenter van België en Luxemburg

Garage Bogemans is dit jaar verkozen tot het beste Mercedes-Benz Van ProCenter van België en Luxemburg. De vestiging in Grimbergen noteerde in het afgelopen jaar topscores op het gebied van service en klanttevredenheid en heeft zich daarnaast bewezen op het gebied van elektrische mobiliteit en digitale diensten.

De Best Van Dealer Award wordt door Mercedes-Benz Belgium Luxembourg jaarlijks uitgereikt aan het Van ProCenter dat zich onderscheidt door het leveren van topprestaties. Met het winnen van de Best Van Dealer Award onderstreept Garage Bogemans niet alleen dat service en klantvriendelijkheid breed in het DNA van het bedrijf verankerd zitten, maar ook innovatiekracht. Het dealerbedrijf scoorde dan ook hoge cijfers op het gebied van verkoop van volledig elektrische modellen en digitale diensten. Elektrische mobiliteit en digitale diensten vormen de basis van de strategie van Mercedes-Benz Vans en ook Garage Bogemans zet hier vol op in. CAR Avenue Luik bereikte de tweede plaats en Van Mossel-Vereenooghe de derde plaats.

Pierrot Herssens, COO Vans bij Mercedes-Benz Belgium Luxembourg: “We toetsen doorlopend de activiteiten van de Van ProCenters en daarbij worden alle facetten geanalyseerd en geëvalueerd, van verkoop en service tot klantentevredenheid. Het feit dat Garage Bogemans de Best Van Dealer Award heeft gewonnen, geeft aan dat zij niet alleen zeer goed scoren in klantentevredenheid maar ook een belangrijke bijdrage leveren aan de transitie naar elektrisch rijden en digitalisering van onze dienstverlening.”

Tim Bogemans, General Manager Bogemans Automotive: “Onze klantgerichte service en innovatieve kijk op ondernemen hebben geresulteerd in het winnen van de Best Van Dealer Awards en daar zijn we uiteraard zeer trots op. De erkenning van Mercedes-Benz Belgium Luxembourg is een extra motivatie om ons serviceniveau nog verder te verhogen en onze klanten maximaal te ondersteunen op het gebied van elektrische mobiliteit en digitalisering.”

De kracht van de Mercedes-Benz Van ProCenters

Mercedes-Benz heeft het Van ProCenter-label ontwikkeld om extra voordelen te bieden aan ondernemers. Deze zakelijke doelgroep wil volledig kunnen vertrouwen op maximale inzetbaarheid van een bedrijfswagen. Daarom heeft een Van ProCenter altijd het volledige bestelwagenaanbod beschikbaar, zijn er speciaal opgeleide verkoopadviseurs en is de op- en ombouwexpertise in huis aanwezig. Wanneer een bestelwagen voor onderhoud of reparatie in de werkplaats staat, is er ook altijd passend vervangend vervoer beschikbaar, zodat mobiliteit altijd gegarandeerd is.

Op de foto van links naar rechts:
Pierrot Herssens (Mercedes-Benz Belgium Luxembourg), Axelle Van Lint, Vebi Ibrahimi, Tim Bogemans, Sven Schoevaerts (Bogemans Automotive), Stijn Verstrepen, Samuel Dussart, Sally Morren-Colemont (Mercedes-Benz Vans Belgium Luxembourg).

Boilerplate

Mercedes-Benz AG in één oogopslag
Mercedes-Benz AG is verantwoordelijk voor de wereldwijde activiteiten van Mercedes-Benz Cars en Mercedes-Benz Vans met circa 170.000 medewerkers wereldwijd. Ola Källenius is voorzitter van de raad van bestuur van Mercedes-Benz AG. De onderneming richt zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van personenwagens en bedrijfswagens, alsmede voertuiggerelateerde services. Bovendien streeft de onderneming naar een leidende rol in elektromobiliteit en voertuigsoftware. Het productportfolio omvat het merk Mercedes-Benz met de submerken Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ, G-Klasse en producten van het merk smart. Het merk Mercedes me biedt toegang tot de digitale services van Mercedes-Benz. Mercedes-Benz AG is een van de grootste fabrikanten van luxe personenwagens. In 2022 werden circa 2 miljoen personenwagens en 415.300 bedrijfswagens verkocht. In deze twee divisies breidt Mercedes-Benz AG zijn wereldwijde productienetwerk met zo’n 35 fabrieken op vier continenten continu verder uit en richt zich daarbij op de eisen die aan elektromobiliteit worden gesteld. Tegelijkertijd bouwt de onderneming zijn wereldwijde netwerk voor accuproductie op drie continenten verder uit. Duurzaamheid is de leidraad van de Mercedes-Benz strategie en betekent voor de onderneming het creëren van duurzame waarde voor alle belanghebbenden: klanten, medewerkers, investeerders, zakelijke partners en de samenleving als geheel. De basis hiervoor is de duurzaamheidsstrategie van Mercedes-Benz Group. In deze strategie neemt de onderneming de verantwoordelijkheid op zich voor de economische, ecologische en sociale gevolgen van zijn bedrijfsactiviteiten en kijkt daarbij naar de gehele waardeketen. Als internationale onderneming behoren gelijke kansen, diversiteit, openheid en respect tot de fundamentele overtuigingen van Mercedes-Benz. Dat laten we zien in onze manier van denken, handelen en communiceren. In principe gelden alle gekozen termen uiteraard voor alle geslachten en identiteiten.